sobota 7. mája 2011

Today

Dnes som si bola trocha prevetrať hlavu a poprechádzať sa po Bratislave. 
Najprv sme sedeli na promenáde Eurovea a pili novinku - Radlera.
Musím povedať že na to že na to že mi pivo nechutí tak s týmto som problém nemala:D
Potom sme sa prešli popri Dunaji ešte sa stavili v Auparku kde som si konečne vybrala plavky ! Ešte som ich síce nekúpila ale konečne už viem aké chcem :D 
Outfit nebudem komentovať (všetko schopné mám v práčke :D )


No a tí čo vedia nepotrebujú k tejto fotke komentár..

Všetkým (okrem Fínov) prajem pekný večer (noc)

7 komentárov:

  1. Fotky jsou super, já si plavky zatím nevybrala :) To bílé tričko je super, taky bych nějaké takové chtěla :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. pekný článok :) Eurovea sa mi veľmi páči. A Fínsko si nič nezaslúži... :) no čo už, naši robili čo vedeli a mohli :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. ;D všetkým okrem Fínov :D :D

    a radler je limonáda :).. nedá sa označiť za pivo!

    si kočka aj takto jednoducho! :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. pivo nelubim ani ja a radlera pijem na hektolitre :D

    OdpovedaťOdstrániť
  5. ano ano..radler je fajn malinovecka :-)

    OdpovedaťOdstrániť