piatok 6. mája 2011

New

Za 10 dní mi začína prax v banke a tak musím zbierať slušnejšie kúsky :D síce neviem nakoľko je toto slušné ale môže byť nie :D ?
 Vyrobila som ďalšiu "listovú" kabelku ktorá aj má vyzerať ako obálka aj keď to nevyzerá na tejto foto v skutočnosti vyzerá ako obálka :D 
 Zaujímalo by ma čo hovoríte na tento košík HOT alebo NOT ? 
Pravdu povediac keď ho chytím do ruky mám chuť si poskakovať ako keď som bola malá podla mňa je skvelý :D 
 Nutne som potrebovala nejaký zápisník a na čo míňať peniaze ? Mala som starý denník nepopísaný a na obale bol Luis z Vyvolených :D Tak som ho oblepila galaktickým obrázkom ,videla som ho aj u babô -nebol to môj nápad :D
 takýto skvelý darček som dostala ! Lanvin krémik na ruky a mini Versace voňavku :)

Majte sa pekne :)

12 komentárov:

  1. Odkud máš ten super košík? Já jsem ho měla jako malá a chtěla bych ho zase. :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. galaktický obrázok sa ti veru vydaril :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. já s tím košíkem jsem stále rozporuplná ještě nevím jestli se mi jednoznačně líbí nebo ne:D

    OdpovedaťOdstrániť
  4. jéj to prvée tričko je milé, aj tá priesvitná taška

    OdpovedaťOdstrániť
  5. krásny diárik ... a kabelôčka :)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. óó´..hej to tak si musim taky rychle něco oblebit mě ted napadá:D
    krasny veci a to psaníčko co VYPADÁ jak poštovní obálka je uplne skvely!šikovná,)

    OdpovedaťOdstrániť
  7. košík -milionkrát HOT! a ani tá listová kabelka nie je na zahodenie ;)

    OdpovedaťOdstrániť
  8. košíček a to tričko se mě velmi líbí!:))

    OdpovedaťOdstrániť
  9. jeej! ten košíček , taký som mala ,ked som bola malááá,ale totál taký! aká náhoda! len mi zždy z neho kopec vecí padalo :DD

    OdpovedaťOdstrániť