pondelok 16. mája 2011

Modrá je dobrá

Tieto fotky sme fotili s Luckou (najlepšou fotografkou ;) ) ešte v štvrtok a bolo ešte fajn počasie. Teraz som zase vytiahla koženú bundu a svetre s čím som už nerátala. Dúfam že sa to nejako umúdri nech už konečne vytiahnem niečo viac letnejšie.
Od dnes chodím na prax do banky. Najbližšie dva týždne vám ukážem nejaké tie bankové outfity :D a berte dopredu na vedomie že tieto nohavice ešte uvidíte keďže sú tie najslušnejšie čo doma mám :D





Top-Tally Weijl, Jacket- Terranova, Pants- Bershka, Shoes- F&F, Bag- DIY, Earrings- Peacocks, Necklace, Scarf- mommy

18 komentárov:

  1. juj, tá tvoja listovka! šatka, no nemám slov aká si kočka!

    OdpovedaťOdstrániť
  2. modrú milujem ! :-* :) super bunda :)

    cez víkend budeš môcť tú koženku zahodiť! :D

    OdpovedaťOdstrániť
  3. to je krásný outfit!si úžasně sladěná:))a ten šátek ti moc takto sluší:)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. pekné fotky tie náušničky mám tiež :)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. tá reťaz na krku je to najlepšie a najinšpiratívnejšie, čo som dnes videla! (no a čo, že je to divné prirovnanie :D)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. tá šatka,reťiazka,naušnice a balerinky su skvelé :) celé super

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Mhhm, úžasně sladěné zlaté detaily ;) A tak celkově parádní outfit! A gratuluju k praxi v bance!

    OdpovedaťOdstrániť
  8. nadherna je ta diy kabelka! aj topanocky a satka..vsetko! ale neviem kde je ta diy kabelka v prispevku! chcem vidiet!!!

    OdpovedaťOdstrániť
  9. ďakujem vám ste strašne super !

    OdpovedaťOdstrániť
  10. krásné náušnice...a balerínky jsou taky suprový...

    OdpovedaťOdstrániť
  11. šatka ti moc sekne, ja keď si take niečo obviažem okolo hlavy tak to pôsobí...až moc extravagantne, neviem prečo, mam divnú hlavu a vlasy :D

    OdpovedaťOdstrániť
  12. oo pat toto je super, skvelý outfit, skvelé fotky!

    OdpovedaťOdstrániť
  13. ahoj prosimtě, jak si zavazuješ ten šátek?strašně moc se mi to líbí a nemůžu na to přijít. Děkuji :)
    www.barbaraluksikova.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť