nedeľa 12. decembra 2010

Weekend

Tento víkend som sa vybrala k babke do jednej dedinky pri Nitre. Mala som v pláne trochu vyraziť do mesta a pozrieť tam sekáč a možno nakúpiť nejaké veci ale nestalo sa tak. V sobotu začalo dosť statočne snežiť a vyzeralo to naozaj zle tak sme zostali u babky. Večer sme sa so sesternicou aspoň trocha prevetrali pri fotení. A ja som vyvetrala nový sveter. Milujem ho ! :)









Kabát / Terranova
Sveter, Rifle / Pull and Bear
Čižmy / Mixer
Šatka, Náhrdelník / Tally Weijl
Náušnice / HM

13 komentárov:

  1. What a cute winter look- I love the photos of your playing in the snow :)
    xox,
    Cee
    http://cocoandvera.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Ten sveter je luxusný! Veľmi páči.

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Lexandra : dúfala som ze sa ti bude páčiť :)

    Eva : vďaka :)

    Cee, Glamour Bbey. : thank you for a lovely comment :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. pěkné fotky! líbí se mi tvoje botky! jinak moc pěkný blog.. :)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. nejvíc se mi líbí tak první fotka :)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Nechcem vyzerať ako Narcis :D ale tá sa aj mne páči :D

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Sluší, sluší, sluší!!! Opravdu jsi krásná slečna!!!

    OdpovedaťOdstrániť
  8. huups na to som zabudla :D dominika sesterka opäť:)

    OdpovedaťOdstrániť