streda 10. novembra 2010

DIY leggins

Už dlhšie v obchodoch pokukujem po srdiečkových legínach a videla som ich celkom dosť. Ale 8€ za niečo čo ma zrejme o chvíľu prejde sa mi zdalo veľa. Tak som sa rozhodla že si ich sama vyrobím :D Je to môj prvý DIY pokus ak nerátam prsteň z fima. Niesu také dokonalé ako tie z obchodu ,ale ten pocit že som ich vyrobila sama je na nezaplatenie :)

Takže skrátene postup :
  • Natrafila som na silónové legíny v Takku zlacnené na 2€! Pôvodne som to plánovala na obyčaných bielych silónkach ale to je na vás ako to skúsite :)
  • Ďalej treba farbu na textil - tú som už mala asi dva roky dozadu bola trocha hustá ale dala sa použiť
  • Štetec
  • Kartón aby sa vám farba nepretlačila a kúsok kartónu na vystihnutie srdiečka
  • Ceruzka na obkreslenie srdiečka




Vystrihnuté srdiečko obkreslíte ceruzkou a následne vyfarbíte farbou na textil. Farba mi schla asi jeden deň. Takže ak máte dostatočne veľký kartón tak ich máte na druhý deň hotové :)

Tu je výsledok! No je to trochu horšia foto ale budú aj lepšie. Celkom sa vydarili nie :) ? a mám to za 2€!

3 komentáre: