utorok 25. septembra 2012

Transparent obsession

Milujem priesvitné vecičky! Mám už asi 8 priesvitných haleniek, priesvitné botičky a priesvitné sandále aha tieto, priesvitnú kabelku a už ani neviem čo všetko :D. Naposledy mi do mojej transparent rodinky pribudol tento náhrdelník a náramok od Ivanie Carpio ktorý som zázračne vyhrala v jej giveaway na facebooku (okrem mňa ju vyhralo asi ďalších 142 ľudí ale aj tak je to šťastie nie :D ) a prišli mi pekne kuriérom ! tomu hovorím luxus :D

3 komentáre:

  1. nádhera!
    ja mám priesvitné balerínky a keď ich mám na sebe, ľudia na mňa zazerajú ako na debila, ale aj tak ich mám veľmi rada (tie balerínky:D)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. haha to poznám :D najma babky sa nevedia vynadívať a hlavne bohvie čo si myslia keď si myslia že už asi dobre nevidia :DD

      Odstrániť
  2. wow, tak to ti docela zavidim, hrozne se mi jeji minimalisticke veci libi :) A navic bydli ve stejnem meste jako ja, uz jsem ji parkrat videla :)

    OdpovedaťOdstrániť