štvrtok 17. marca 2011

Marcový wish list

Konečne by som si chcela dať opraviť moje obľúbené hodinky, kúpiť si nejaké farebné tričká a oživiť šatník. Zišli by sa nejaké tie vysoké topánky a zišlo by sa mi naučiť sa na nich chodiť.
Taktiež by mi neuškodilo nájsť takéto nohavice a nejakú perfiš hnedú kabelku.
Ak by niekto vedel o takých nohaviciach dajte prosím vedieť :)


P.S. chcela by som začať písať konečne aj nejaké články. No neviem čím začať tak ak máte nejaké nápady tak sem s nimi :) Bola by som rada ak by mi niekto poradil, hneď by sa mi lepšie začínalo

7 komentárov:

  1. hmmm...velmi pekne veci...a dali by sa skombinovat aj vsetky naraz :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Tak to je skvělý! Ty botky. Jéé ♥

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Niečo o móde píš,máš skvelé postrehy

    OdpovedaťOdstrániť
  4. tie isté hodinky mám v rúžovej:Dstáli asi 20 éčok a odporúčam:))vode odolné,lahké su...no proste ani nevieš,že ich máš:):Pa kabelka a topánočky:))mooc pekné;)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. joj tak tie botinky alebo pásikvé nohavice, chocho brala by som

    OdpovedaťOdstrániť
  6. great watch:)

    http://justblackpearl.blogspot.com/

    OdpovedaťOdstrániť
  7. ja hodinky nenosim ale taketo by som brala :)

    OdpovedaťOdstrániť