utorok 25. januára 2011

Favourite things

Dnes ďalšia várka mojich obľúbených vecí :)
Ja viem , tieto okuliare má už skoro každý, ale ja som ich chcela ešte v čase keď v obchode dostať neboli. (nemyslím tým Ray Ban myslím lacnejšie verzie)
Inšpiráciou pre ne mi bol Heath :)

Moje asi najobľúbenejšie tričko ,súvisí tiež s vyššie spomenutým človekom :D

Korzet. Dlho som nejaký hladala nieje podľa mojich predstáv ale nakoniec som si ho obľúbila. Najviac ma však naštvalo to že po týždni odkedy som ho kúpila ho zlacnili :D

Gladiátorky. Sú mi veľké ale neodolala som im :D

20 komentárov:

  1. Tie sú krásne...aj gladiátorky aj okuliare...mam radšej pilotky ale mam jedny aj takéhoto typu ...Heath...bol skvelý :(

    OdpovedaťOdstrániť
  2. gladiátorky <3 kde si ich kúpila?

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Alica : hej bol :(
    Simonka : Peacocks ale dávno už

    OdpovedaťOdstrániť
  4. to tričko chcem!!je skveléé;))a tie okuliare!!jednoznačne tie červené okuliare!!tie su najviac!!=P

    OdpovedaťOdstrániť
  5. To tričko s Batmanem je naprosto dokonalý! Já miluju superhrdiny!

    OdpovedaťOdstrániť
  6. všechno je dokonalé..:D :) brýle, tričko batman a ty boty.. krása prostě

    OdpovedaťOdstrániť
  7. ďakujem vám !! batman sa teší :D

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Pěkné věcičky. Heath byl vážně dobrý herec, škoda ho :(
    Moc se mi libí ty botičky. :)

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Ty bryle jsou skvele!

    Na mem blogu prave probiha giveaway, zucastni se! :)

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Batmanovský logo je top! Heath byl jako Joker úplně nejlepší, skvěle úchylnej .)

    OdpovedaťOdstrániť
  11. opäť ďakujem :)
    Violetta thank you !!:)

    OdpovedaťOdstrániť